Asunto-oy on solminut uuden sopimuksen DNA:n kanssa koskien taloyhtiön laajakaistaa/nettiä.
Taloyhtiön sopima muutos ei vaikuta valitsemaasi laajakaistan tomittajaan, esim. Teliaan, Elisaan tai muuhun vastaavaan toimijaan. Käytössäsi olevan nettiliittymän ja reitittimen voi pitää.
DNA tulee 9.9.2026 klo 15.00-18.00 järjestämään tilaisuuden taloyhtiön pihalla, missä mm. jaossa reitittimiä, liittymiä, ym. heille jotka ovat kiinnostuneita vaihtamaan palveluntarjoajaa.
DNA tulee lähettämään asiasta lisätietoa ennen syyskuuta.